Administratoren i hver lokalafdeling kan fra september 2025 logge på og få et overblik over afdelingens medlemmer, frivillige tilknyttet afdelingen og se henvendelser fra frivillige, der vil være med i jeres afdeling.

I kan dermed også opdatere, hvem der er nye i bestyrelsen efter årsmødet og tilføje nye frivillige til arbejdsgrupper i løbet af året. Systemet hedder Lokal administration og er tilgængeligt for én administrator pr. afdeling.

Personligt log-in
Afdelingens administrator får et personligt log-in til det digitale system af sekretariatet.

Når I har aftalt, hvem der skal være administrator, bedes I melde det senest den 10. august 2025 via denne formular:

Praktisk info

  • Administrator bliver undervist online i systemet i løbet af september, oktober og november 2025, når afdelingens årsmøde står for døren for at kunne registrere ændringer til efterårets årsmøde.
  • Administrator vil inden onlineundervisning modtage et mødelink og et brugerlogin til systemet.
  • Formænd og administratorer inviteres ind i Podiorummet Lokal administration, hvor der er skriftlige vejledninger og video-vejledninger til det nye digitale system.

Spørgsmål og brug for hjælp

Kontakt Camilla E. Christensen på cec@dn.dk for spørgsmål til Lokal Administration

alt
Camilla Ellen Christensen
Studentermedhjælper
  • E-mailadresse
  • Mobil
    +45 31 19 32 42