Hero image
Gå til indhold

Hvordan kan afdelingerne bruge IT-systemer i deres arbejde?

Bedre sagsbehandling og større synliggørelse giver bedre sagsbehandling lokalt, giver flere medlemmer, giver flere aktive og giver dermed bedre forhold for Danmarks natur og miljø.

Derfor arbejder IT-netværket med intern vidensdeling, hjemmesider, medlemshåndtering, nyhedsbreve, brochurer og pressemeddelelser.

Sådan fungerer IT-Netværket

Meld dig ind i netværket

Udfyld felterne herunder og tryk på indsend, så vil du hurtigst muligt få en Podio-invitation.

Ønsker du at melde dig ud igen, skal du blot sende en mail til organisationskonsulent Jenny Marie Kruse jenny@dn.dk og bede om at blive udmeldt.

Get your free webform from Podio